Вт. Тра 21st, 2024

Робота контент-менеджером

контент-менеджер

Контент-менеджер займається наповненням сайтів контентом статті, новини, огляди, фотографії, малюнки, аудіозаписи та відеоролики. У ряді випадків на контент-менеджера може лягти частина обов’язків щодо зовнішнього та внутрішнього просування сайту, хоча це вже діяльність не з обробки контенту. Ще рідко до обов’язків входить виконання заявок на біржах посилань типу ГГЛ, міралінкс.

Контент-менеджер має впевнено володіти програмами Word, Excel із пакета Microsoft Office. У роботі йому неодноразово знадобиться знання основ Html та навички роботи з графічними редакторами.

Якщо контент-менеджер знайомий з мовами програмування, це тільки додає йому бонусів. Написання своїх скриптів допоможе полегшити багато рутинні події і скоротити в результаті час на їх виконання. Втім, завжди можна скористатися готовими рішеннями.

Контент-менеджер повинен бути знайомий із принципами роботи різних систем керування контентом. Слова “Dle”, “Joomla” “Drupal”, “WordPress” та інші не повинні викликати здивування.

Вітається знання іноземних мов, особливо англійської. Російський бізнес все частіше поглядає на захід і можливість розширення «радіусу мовлення» не може не залучати власників сайтів.

Якщо проект досить великий, компанія може дозволити собі найняти до штату копірайтерів та редактора. На відносно невеликих сайтах функції цих фахівців лягають на плечі контент-менеджера. Йому доведеться займатися написанням інформаційних, оптимізованих і статей, що продають для сайту. Готувати огляди та прес-релізи для розміщення на сторонніх ресурсах. У цьому, власне, і є допомога контент-менеджера в просуванні сайту.

Ще одним способом просування сайту є вірусний маркетинг. Передбачається, що при цьому сайт дарує своїм користувачам продукт (електронну книгу, шаблони, soft, відео, аудіокаст та інше), яким ті можуть користуватися самі і порадити своїм друзям. Цей продукт містить інформацію про сайт, посилання на нього і служить засобом вірусної реклами. Але головне підготовкою таких «смачних безкоштовностей» займається контент-менеджер.

Щомісяця контент-менеджер, який працює у великому високоприбутковому проекті, може розраховувати на зарплату в 700-1000. Але набагато частіше зустрічаються пропозиції попрацювати за 50 $ на місяць. Мотив тих, хто погоджується, простий за такі гроші наймається контент-менеджер для маленького сайту, наповнення якого займає мало часу, а отже, є можливість працювати відразу над кількома проектами.

Ще треба відзначити, що людина отримує хоч і обмежений але доступ до чужого сайту, тому частіше віддають перевагу при виборі кандидата тому з ким уже мали позитивну співпрацю в мережі або рідше має хорошу репутацію. Часто даним видом заробітку починають займатися рерайтери, копірайтери. Вони переходять на більш високий статус та оплату, природно отримуючи при цьому додаткові обов’язки, попрацювавши досить довго і без нарікань із певним замовником.

Related Post